GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl Wyszukiwane słowo:


Licznik odwiedzin
5095532
od 10 grudnia 2004




Informacje ogólne » Archiwum » Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej
obrazek

 

Wójt Gminy Mieścisko

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku

o rozszerzonej działalności kulturalno-oświatowej

 

Wymagania niezbędne

1.    Kandydat przystępujący do konkursu powinien posiadać:

  • wykształcenie wyższe magisterskie humanistyczne bądź z zakresu zarządzania,
  • minimum 5 letni staż pracy,
  • zdolności organizacyjne,
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów,
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów z zakresu działalności bibliotek, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej oraz prawa pracy.

2.    Wymagane jest doświadczenie w organizacji imprez  kulturalno-rozrywkowych.

 

Oferty konkursowe powinny zawierać:

1.    Życiorys zawodowy z uwzględnieniem organizowanych przedsięwzięć kulturalno-rozrywkowych.

2.    Uzasadnienie przystąpienia do konkursu.

3.    Pisemną koncepcję funkcjonowania Gminnej Biblioteki Publicznej w Mieścisku, opracowaną przez osobę przystępującą do konkursu, ze szczególnym uwzględnieniem następujących zagadnień:

  • perspektywicznej wizji rozwoju biblioteki o poszerzonej działalności kulturalnej na terenie Gminy Mieścisko;
  • współpracy z placówkami oświatowymi oraz funkcjonującymi na terenie Gminy organizacjami     i stowarzyszeniami;
  • efektywnego wykorzystania istniejącej bazy lokalowej;

4.    Kserokopię dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie.

5.    Oświadczenie kandydata, że nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

6.    Oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne.

7.    Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę  na przetwarzanie danych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zmianami).

 

Wymagane dokumenty można składać do 30 października 2008r. do godziny 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Mieścisku”:

·       osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko;

·       pocztą na adres Urzędu Gminy Mieścisko. Plac Powstańców Wlkp. 13, 62-290 Mieścisko - (decyduje data wpływu do Urzędu);

 

O terminie przeprowadzenia postępowania konkursowego, kandydaci którzy złożyli wszystkie niezbędne dokumenty, zostaną powiadomieni indywidualnie.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą mogły być odbierane osobiście przez zainteresowanych.

Wszelkich informacji o konkursie udziela pani Alicja Kędracka, Sekretarz Gminy tel. 061 4298010.

Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu a następnie informacja o wynikach przeprowadzonego konkursu, będą umieszczone w  Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

 

Wójt Gminy Mieścisko

/-/ Andrzej Banaszyński

 



obrazek Lista załączonych plików      
Ogłoszenie o konkursie na dyrektora biblioteki (33.2kB) obrazek pobierz obrazek pokaż